Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení.

DOPRAVA A PLATBA

Fakturační údaje

 

 

Ing. Kateřina Máchová

 

Sídlo: Na Rybníčku 421, Krmelín 739 24

 

IČO: 03334856

 

Číslo bankovního účtu v CZK: 1328438019/3030

Číslo bankovního účtu v EUR: 1328438027/3030

 

Nejsme plátci DPH

 

 

 

 

 

Doprava a platba

 

ZPŮSOB DORUČENÍ

ZPŮSOB PLATBY

Hotově Platba převodem na BÚ Dobírka Platba kartou
Osobní odběr zdarma zdarma x x
Česká pošta - Balík do ruky x od 148 Kč (dle váhy) od 178 Kč (dle váhy) x
Česká pošta - Balík na poštu x od 118 Kč (dle váhy) od 148 Kč (dle váhy) x
Zásilkovna ČR x od 79 Kč (dle váhy) od 109 Kč (dle váhy) x
Zásilkovna SK x od 79 Kč (dle váhy) od 109 Kč (dle váhy) x

 

 

 

 

Osobní odběr Krmelín

  • Po zadání objednávky Vás budeme emailem informovat o jejím stavu.

  • Po vychystání objednávky Vás vyzveme emailem či telefonicky o sdělení data a času vyzvednutí objednávky.

  • Adresa pro osobní odběr je: Záhumenní 434, Krmelín 739 24

  • Pokud je zboží skladem, je objednávka vychystána k převzetí ještě tentýž den.

  • Lze platit buď předem převodem na BÚ či hotově při převzetí objednávky.

 

 

 

 

Česká pošta – Balík do ruky

 

  • Po zadání objednávky Vás budeme emailem informovat o jejím stavu.

  • Po vychystání objednávky a jejím převezení na Českou poštu,  Vás budeme informovat emailem.

  • Po odvezení na Českou poštu Vás již o stavu objednávky bude informovat Česká pošta.

  • Ve všední dny doručuje ČP mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských měst v časových pásmech 8-14 hod a 13 -19 hod.

  • Pokud vás ČP nezastihne na uvedené adrese a pokus o doručení nebude úspěšný, balík bude uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.

  • Pokud je zboží skladem, je objednávka odeslána ještě tentýž popř. následující den.

  • Lze platit buď předem převodem na BÚ či na dobírku.

 

 

 

 

Česká pošta – Balík na poštu

 

  • Po zadání objednávky Vás budeme emailem informovat o jejím stavu.

  • Po vychystání objednávky a jejím převezení na Českou poštu,  Vás budeme informovat emailem.

  • Po odvezení na Českou poštu Vás již o stavu objednávky bude informovat Česká pošta.

  • Informace o tom, že ČP Vaši zásilku převzala do přepravy, obdržíte v avízu (SMS/e-mail).

  • ČP garantuje, že Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na  Vámi vybrané poště již od 12 nebo 15 hodin po dni podání. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí,  budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.

  • Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které  jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována), aby si ČP byla jista, že zásilka opravdu patří Vám.

  • Pokud je zboží skladem, je objednávka odeslána ještě tentýž popř. následující den.

  • Lze platit buď předem převodem na BÚ či na dobírku

 

 

 

 

Zásilkovna ČR

 

  • Po zadání objednávky Vás budeme emailem informovat o jejím stavu.

  • Po vychystání objednávky a jejím převezení na Zásilkovnu,  Vás budeme informovat emailem.

  • Po odvezení na Zásilkovnu Vás již o stavu objednávky bude informovat Zásilkovna.

  • Od podání až po vyzvednutí zásilky budete vždy informováni. Jakmile Zásilkovna převezme zásilku do přepravy, obdržíte e-mailové avízo o podání.

  • V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Zásilkovny Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na vámi vybrané Zásilkovně. V tuto chvíli je Váš balík připraven k vyzvednutí.

  • Zásilku si vyzvednete tak, že pracovníkovi sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno.

  • Pokud je zboží skladem, je objednávka odeslána ještě tentýž popř. následující den.

  • Lze platit buď předem převodem na BÚ či na dobírku.

 

 

 

 

Zásilkovna SK

 

  • Po zadání objednávky Vás budeme emailem informovat o jejím stavu.

  • Po vychystání objednávky a jejím převezení na Zásilkovnu,  Vás budeme informovat emailem.

  • Po odvezení na Zásilkovnu Vás již o stavu objednávky bude informovat Zásilkovna.

  • Od podání až po vyzvednutí zásilky budete vždy informováni. Jakmile Zásilkovna převezme zásilku do přepravy, obdržíte e-mailové avízo o podání.

  • V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Zásilkovny Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na vámi vybrané Zásilkovně. V tuto chvíli je Váš balík připraven k vyzvednutí.

  • Zásilku si vyzvednete tak, že pracovníkovi sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno.

  • Pokud je zboží skladem, je objednávka odeslána ještě tentýž popř. následující den.

  • Lze platit buď předem převodem na BÚ či na dobírku.

 

 

 

Při oběru zboží o celkové hodnotě nad 3 000 Kč poštovné a balné zdarma.